Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ας παίξουμε

Δέχτηκα χτες μια πρόσκληση σε παιχνίδι ερωτήσεων από τη margo. Δεν είχα ξαναπαίξει bloggoπαίχνιδο και χάρηκα πολύ με την πρόσκληση!
Ας παίξω λοιπόν :


1. Η πρώτη σκέψη στο ξύπνημα της μέρας
Άλλα πέντε λεπτά.

2. Θέλησες ποτέ να κρυφτείς από κάτι;
Ναι. Είμαι καλή στο κρυφτό. Κρύβομαι εύκολα και αποτελεσματικά. Μόνο από μένα δεν μπορώ να κρυφτώ. Με ξέρω απ’έξω και ανακατωτά. Μαλακία. Ούτε μια έκπληξη δεν μπορώ πια να μου κάνω.

3. Τι κάνεις όταν χάσεις τον δρόμο για εκεί που ξεκίνησες να πας;
Ανάβω το φως. Πάντα υπάρχει ένα εκεί δίπλα. Πρέπει απλά να ξέρεις πού βρίσκεται ο διακόπτης.

4. Πως μετράς την ευτυχία;
Με τις τρελές ιδέες που γεννιούνται στο κεφάλι μου. Όταν είμαι ευτυχισμένη ξεπηδούν σαν τους λαγούς μέσα απ’το καπέλο μου.

5. Αν έπρεπε να αυτοπροσδιοριστείς με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;
γυναίκα, σύντροφος, μαμά.

6. Πριν, τώρα, μετά, πιο επιλέγεις και γιατί;
Το τώρα. Είναι το μόνο που ορίζω.

7.Τι θα σ’ έκανε να το ακολουθήσεις ως την άκρη του κόσμου;
Μα η επιθυμία για ταξίδι φυσικά.

8. Πόσο συχνά χαμογελάς τα τελευταία δύο χρόνια;
Κάθε μέρα. Βγαίνει εύκολα το χαμόγελο όταν έχεις μικρά παιδιά σπίτι.

9. Η λέξη "κρίση" τι σημαίνει για σένα;
Ακροβασία σε τεντωμένο σκοινί. Θέλει θάρρος, ψυχραιμία και να μην κοιτάς κάτω.

10. Μία αγαπημένη σου λέξη..
 σαντιγύ

11. Η τελευταία σκέψη στο τέλος της μέρας.
Δεν υπάρχει μία. Ένα κουβάρι σκέψεις να με παιδεύουν και ξαφνικά, σαν από μηχανής Θεός … ο ύπνος.  


Δεν θα δώσω δικές μου ερωτήσεις και ονόματα, αν όμως θέλει κάποιος ας μου γράψει έστω πέντε πράγματα για τον εαυτό του.


Άσχετο, δεν νιώθεις σαν να ξαναρχίζεις, κάθε που μεγαλώνει η μέρα?





Δεν υπάρχουν σχόλια: